Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "İktidarlarımız döneminde ülkemizin pek çok sorununu çözdük lakin muhalefetin kronikleşmiş vizyon sorununu bir türlü çözemedik. Kavgasız, gürültüsüz günleri geçmiyor. Sadece kendilerine değil, siyaset kurumuna da zarar veriyorlar." dedi.

Cumhurbaşkanı ve AK Parti Genel Başkanı Recep Tayyip Erdoğan, ATO Congressium’da düzenlenen AK Parti Ankara Teşkilat Buluşması’na katılarak bir konuşma yaptı.

Konuşmasında CHP'yi eleştiren Erdoğan, "Rahata alışmış muhalefet aktörlerine çalışmayı, proje geliştirmeyi, hizmet etmeyi maalesef öğretemedik. Dış politika gibi, savunma gibi, vesayete ve teröre karşı mücadele gibi konularda yerli ve milli duruş sergilemeyi öğretemedik." dedi.

Türkiye'de muhalefet açığının giderek büyüdüğünü dile getiren Erdoğan, "Siyaset kurumunun koltuk ve kariyer sevdalılarının elinde düşürüldüğü içler acısı hali gördükçe inanın ülkemiz adına biz üzülüyoruz. Rakibimiz de olsa muhalefet de olsa Türkiye'nin ikinci büyük partisinin kavgayla, gerilimle anılmasını doğru bulmuyoruz. Biz karşımızda iç karışıklıkla malul bir muhalefet değil hizmette, vizyonda, eserde, fikirde yarışacağımız bir muhalefet görmek istiyoruz. Kalitemize ve kalibremize uygun bir muhalefet arayışımız dün olduğu gibi bugün de devam etmektedir." ifadelerini kullandı.

Konuşmasında, geçmişte Türkiye'yi önce bölgesel bir güç sonra da küresel siyasetin oyun kurucusu olacağını söylemeleri durumunda kendilerini hayalperest olmakla suçlayacaklarını belirten Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Kardeşlerim ama biz bundan 25 sene önce tahayyül dahi edilemeyen, tasavvur dahi edilemeyen büyük bir kalkınma hamlesine imza attık. Hayalleri hedeflere, hedefleri de tek tek gerçeklere dönüştürdük. Köklü reformlarımızla, sessiz devrimlerimizle merhum Özal'ın o meşhur ifadesiyle ‘Türkiye'ye çağ atlattık.’” dedi.

Özkan: AP raporu egemenlik haklarına müdahale içeriyor
Özkan: AP raporu egemenlik haklarına müdahale içeriyor
İçeriği Görüntüle

Cumhurbaşkanı Erdoğan, konuşmasının ardından CHP'den istifa ederek AK Parti'ye katılan Haymana Belediye Başkanı Levent Koç'a rozetini taktı.